niedziela, 23 października 2011

Kości zostały rzucone...


...jakieś dziesięć lat temu. To właśnie wtedy rozpoczęła się moja przygoda z grami fabularnymi i trwa do dziś. Po drodze zmieniały się systemy, zmieniali się gracze, zmieniały się techniki prowadzenia/grania (na lepsze, mam nadzieję) . Zmieniło się  również podejście do samego RPG. Nie chcę jednak już na wstępie zanudzać czytelników historią swojego życia bo chciałbym żebyście jeszcze kiedyś tu wrócili ;) Pewnie w przyszłości podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami i skromnym erpegowym doświadczeniem. Wchodzicie tu więc, na własną  odpowiedzialność. Zostaliście ostrzeżeni ;)

Dziś kości zostały rzucone w internet. Bardzo długo nosiłem się z tym zamiarem no i w końcu stało się.Na początek skupię się na ogarnięciu całego tego interfejsu bo wiem,że chwilowo nie wygląda to wszystko zbyt  zachęcająco ;) Później będę starał się regularnie pisać. Możecie spodziewać się raportów z aktualnie prowadzonych przeze mnie sesji oraz z tych, w których uczestniczę jako gracz. Na pewno będę próbował też pisać o samym RPG. Jak ja to widzę, jak gram, prowadzę czy jak przygotowuję się do sesji.Może ktoś się dowie czegoś nowego a może wywiążę się jakaś ciekawa dyskusja dzięki której i ja wzbogacę się w doświadczenie. Na to liczę. 

Liczę również na konstruktywną krytykę. Pisząc tego pierwszego posta już widzę, że nie będzie łatwo przelać myśli na ekran komputera w taki sposób, aby było to zjadliwe dla Was. Jeżeli więc ktoś widzi jakieś błędy ,albo ma jakieś rady dla początkującego w blogosferze to będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam


0 komentarze:

Prześlij komentarz